نوشته شده توسط : hamed
برای  نمايندگي لباسشويي اگنس در مشهد   به کارگیری از محلول جوش شیرین و نمک در جرم گیری و شستشوی ماشین لباسشوییابتدا محلول متبوع را در دستگاه ریخته و بعد ماشین را بر روی شرایط کارکرد روزمره قرار دهید تا آغاز به فعالیت نماید. محلول ذکر شده تک تک رسوبات جان دار در دستگاه و دیگ شستشو را مستقل نموده و از فی مابین میبرد. بعداز این که کارکرد روزمره ماشین لباسشویی به آخر رسید، درب ماشین لباسشویی را گشوده نموده و با استفاده یک دست پاک یا این که یک اسفنج دیواره های داخلی دستگاه را پاک فرمائید. این عمل را با به کارگیری از محلول سرکه و جوش شیرین نیز میتوانید اعمال دهید. بعد از آن دیگ شستشو را با به کارگیری از آب ولرم آبگیری کنید.
بیشتر بخوانید: شناخت با انگیزه وجود همهمه در ماشین لباسشویی
تکرار ماهیانه یک یا این که دو توشه این نحوه تمیزی و پاکیزگی دستگاه را به‌دنبال خواهد داشت. دیدنی و در عین هم اکنون مایحتاج میباشد بدانید که استفاده تولید ها خانگی در جرم گیری و شستشوی ماشین لباسشویی می‌تواند سبب بروز ایراد و زخم در بخش های لاستیکی جان دار در ساختار دستگاه شود.
مرد منزل دار در حالا شستن و جرم گکیری کردن ماشین لباسشوییدر برخی مواقع بی دقتی به جرم لباسشویی، منجر استهلاک بیشتر ماشین لباسشویی و نیاز به تعمیر زودتر دستگاه می گردد. در سود در‌حالتی که با اشتباهات دورازشوخی در اسباب و اثاث لباسشویی خویش مواجه گردیده اید میتوانید از تعدادی لینک و پیوند اثر گذار پایین اسفاده فرماید. چندین لینک و پیوند دارای ربط درباره با تعمیر ماشین لباسشویی:
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگتعمیر ماشین لباسشویی BOSCHتعمیر ماشین لباسشویی ال جیشستشوی ماشین لباسشویی با به کارگیری از پودر جرم گیرپودرهای جرم گیر مثلا موادی می باشند که به صورت ویژه به مراد جرم گیری و شستشوی ماشین لباسشوییو بقیه ماشین های خود کار ساخت و ساز می گردند. در صورتیکه که‌این تیم از پودرها را به خواسته شستشوی دستگاه آیتم استعمال قرار دهید، همه رسوبات جانور در دیگ مستقل گردیده و از فی مابین خواهد رفت.گفتنی میباشد که به کار گیری از قرص ها و پودرهای شستشو یکی بی در دسرترین شیوه هایی میباشد که کثیفی های جانور در دستگاه را تماما از در بین می‌برد. دیدنی میباشد بدانید که فرمولاسیون به عمل گرفته گردیده در پودرهای ذکر شده مشقت آب را گرفته و استعمال مداوم و تر و تمیز از آن‌ها رسوبات انباشته شده در ماشین لباسشویی را از دربین می‌برد.به مراد جرم گیری و شستشوی ماشین لباسشوییبا به کار گیری از پودر جرم گیر ابتدا می بایست اعتنا داشته باشید که دستگاه خالی از البسه باشد. آنگاه اپ کتان را برای شستشو تعیین نموده و دمای آب را دربین 70 تا 90 رتبه سانتی گراد تهیه نمایید. پودر جرمگیری متبوع را در بخش جاپودری ریخته و آن گاه پروسه شستشو را آغاز نمائید.مثلا مهم‌ترین مزایای به کارگیری از قرص و پودر جرم گیر برای جرم گیری و شستشوی ماشین لباسشویی میتوان به سهولت استعمال، ارتقا قدمت و ماندگاری ماشین لباسشویی، از در بین بردن رنج آب، از در بین بردن جرم ها، رسوبات آهکی و ما‌نده مواد شستشو در دستگاه، از فی مابین بردن بوی نا مطلوب باطن دستگاه، پیشگیری از ساخت‌و‌ساز دوباره جرم و رسوبات، پاک کردن غربال، کاهش مصرف برق، صرفه جویی در مصرف شوینده ها، ارتقا کیفیت کارکرد دستگاه و... اشاره کرد.
بیشتر بخوانید: اشکال قطعات یدکی ماشین لباسشویینکاتی اساسی درباره با جرم گیری و شستشوی ماشین لباسشوییکارایی نمائید بعداز هر توشه به کارگیری از ماشین لباسشویی درب آن را برای مدتی گشوده نهاده تا تخلیه بخار نتایج از شستشوی جامه ها و نیز گرمای درون دستگاه از بروز رطوبت و بوی نامطبوع در آن پرهیز کند. این عمل از ساخت باکتری ها و کپک ها دوری نموده و بازدارنده پرورش آنان میگردد. این زمینه همینطور سبب ساز می گردد که ماشین لباسشویی کیفیت خوب و توان بیشتری عملیات شستشو را جاری ساختن دهد. همینطور میتوانید بعد از اتمام شستشو دیگ ماشین لباسشویی را تماما کم آب کرده و براین اساس از بروز بوی نامطبوع، تولید لکه و ظهور رنگ پریدگی در باطن آن پرهیز به کار آورید.
تعمیر آل، با غرض رفع نقص‌ فساد اسباب خانگی شما و جابجایی آن به متخصصین فعال‌سازی شد‌ه‌است و آمادگی دارااست شایسته ترین سرویس ها را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه کند.دقت داشته باشید که به کارگیری از دستکش برای این عمل ضروری است.یکی مهمترین نصیب هایی که از نظافت کردن آن در طی جرم گیری و شستشوی ماشین لباسشویی نباید دیده پوشی کرد، لاستیک بدور درب میباشد. ساختار این لاستیک به طوری میباشد که غالبا رطوبت در آن به یاد ماندنی گردیده و به‌تدریج تیره میشود. این لاستیک محلی مطلوب برای تجمع باکتری های مختلفی میباشد که ساخت و ساز بوی بد را در پی خواهند داشت. دیدنی میباشد بدانید که شما می‌توانید لاستیک نام برده را تماما از دستگاه مستقل نموده و بعد از این که آن را کاملا منزه و کم آب کردید، در مکان خویش قرار دهید.یک کدام از مهمترین منزه کننده هایی که به کار گیری از آن در مسئله جرم گیری و شستشوی ماشین لباسشویی ترویج داراست، مخلوط جوش شیرین، سرکه و آب میباشد. ادغام ذکر شده می‌تواند بوی نامطبوع به وجود آمده در ماشین لباسشویی را از در میان برده و رسوبات و جرم های جان دار در آن را نابود کند.برای استعمال از محلول جوش شیرین و نمک در جرم گیری و شستشوی ماشین لباسشویی نخست محلول متبوع را در دستگاه ریخته و بعد از آن ماشین را بر روی موقعیت کارکرد روزمره قرار دهید تا آغاز به عمل نماید. محلول نام برده تک تک رسوبات جان دار در دستگاه و دیگ شستشو را غیر وابسته نموده و از دربین میبرد. بعد از این که کارکرد روزمره ماشین لباسشویی تمام شد، درب ماشین لباسشویی را گشوده نموده و با استفاده یکپارچه پاک یا این که یک اسفنج دیواره های داخلی دستگاه را منزه نمایید. این فعالیت را با به کار گیری از محلول سرکه و جوش شیرین نیز می‌توانید جاری ساختن دهید. بعد دیگ شستشو را با به کارگیری از آب ولرم آبگیری نمائید.تکرار ماهیانه یک یا این که دو توشه این شیوه تمیزی و پاکیزگی دستگاه را در‌پی خواهد داشت. جذاب و در عین حالا موردنیاز میباشد بدانید که استفاده تولیدات خانگی در جرم گیری و شستشوی ماشین لباسشوییمی تواند منجر بروز خلل و جراحت در بخش های لاستیکی مو جود در ساختار دستگاه خواهد شد.
خلاصه نوشته‌علمیپودرهای جرم گیر مثلا موادی می‌باشند که به صورت ویژه به خواسته جرم گیری و شستشوی ماشین لباسشوییو بقیه ماشین های اتومات ساخت و ساز میگردند. درصورتی که که‌این مجموعه از پودرها را به مراد شستشوی دستگاه گزینه استعمال قرار دهید، تمامی رسوبات جانور در دیگ غیر وابسته گردیده و از در بین خواهد رفت.گفتنی میباشد که استعمال از قرص ها و پودرهای شستشو یکی‌از بی دردسرترین نحوه هایی میباشد که کثیفی های جانور در دستگاه را کاملا از میان می‌برد. جذاب میباشد بدانید که فرمولاسیون به عمل گرفته گردیده در پودرهای ذکر شده مشقت آب را گرفته و به کار گیری مداوم و تر و تمیز از آنها رسوبات انباشته شده در ماشین لباسشویی را از دربین میبرد.
به خواسته جرم گیری و شستشوی ماشین لباسشوییبا استعمال از پودر جرم گیر در آغاز می بایست توجه داشته باشید که دستگاه خالی از البسه باشد. آن‌گاه نرم افزار کتان را برای شستشو تعیین نموده و دمای آب را در میان 70 تا 90 جايگاه سانتی گراد تهیه و تنظیم فرمائید. پودر جرمگیری متبوع را در بخش جاپودری ریخته و آن‌گاه روند شستشو را آغاز فرمائید.
مثلا مهمترین مزایای به کارگیری از قرص و پودر جرم گیر برای جرم گیری و شستشوی ماشین لباسشویی میتوان به سهولت استعمال، ارتقاء قدمت و ماندگاری ماشین لباسشویی، از در میان بردن رنج آب، از دربین بردن جرم ها، رسوبات آهکی و مانده ماده شوینده در دستگاه، از در میان بردن بوی نا مطلوب داخل دستگاه، پیشگیری از تولید دوباره جرم و رسوبات، پاک کردن غربال، کاهش مصرف برق، صرفه جویی در مصرف شوینده ها، ارتقاء کیفیت کارکرد دستگاه و... اشاره کرد.
 
تلاش فرمایید بعد از هر توشه استعمال از ماشین لباسشویی درب آن را برای مدتی گشوده گذارده تا تخلیه بخار نتیجه ها از شستشوی جامه ها و نیز گرمای باطن دستگاه از بروز رطوبت و بوی نامطبوع در آن پرهیز کند. این عمل از ساخت‌و‌ساز باکتری ها و کپک ها پرهیز نموده و بازدارنده رویش آنان می‌گردد. این زمینه همینطور منجر میگردد که ماشین لباسشویی باکیفیت و اقتدار بیشتری عملیات شستشو را اجرا دهد. همینطور می‌توانید بعد از اتمام شستشو دیگ ماشین لباسشویی را کاملا کم آب کرده و بنابراین از بروز بوی نامطبوع، ساخت لکه و ظهور رنگ پریدگی در باطن آن خودداری به کار آورید.فراگیری های شبیه


:: برچسب‌ها: نمايندگي لباسشويي اگنس در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed

جرم گیری ماشین لباسشویی با محلول سرکه

پیشنهاد‌هایی برای جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی

فضای مرطوب،   نمايندگي لباسشويي اگنس در مشهد   به شدت مستعد جذب باکتری و کپک میباشد؛ برای پرهیز از تجمع باکتری‌ها و تولید بوی بد، بعد از هر توشه به کارگیری، درب ماشین لباسشویی را تا تعدادی ساعت گشوده بگذارید تا رطوبت محیط کم آب خواهد شد.

بیشتر کارایی نمایید به مکان مایع‌های شوینده از پودر شستشو به کار گیری فرمائید زیرا مایع در محیط‌ها باقی میماند و از دربین نمی‌رود.

برای جرم گیری ، به طبع ماشین لباسشویی را با آب داغ (دمای ۶۰ تا ۹۰ مرتبه) پر‌نور فرمائید تا باکتری‌ها و رسوبات بدون نقص از میان بروند.

تا حد قابلیت و امکان، نگذارید خرقه‌های مرطوب برای مجال زمانبر در ماشین لباسشویی بمانند.

در صورتی‌که طفل یا این که نوزاد دارید، جرم گیری را با مسافت وقتی کمتر ایفا دهید (ترجیحاً هر هفته یا این که یک هفته فی مابین)

بهتر میباشد پس از هربار شستشو، درب و لاستیک درب را با یک دست کم آب نمایید تا منشا تجمع باکتری‌ها نشود.

کوشش نمایید تا حد قابلیت، به مکان مایع لباسشویی، از پودرلباسشویی استعمال نمایید زیرا پودر برعکس مایع به حفره‌های دیگ نفوذ نمی‌نماید.

در صورتی مسافت‌ی جرم گیری بیشتر از یک ماه میباشد، دوتا قرص باطن محیط بیندازید.

بیشتر بخوانید: قابلیت و امکان هوشمند واش این واش ماشین لباسشویی‌های اسنوا

 

صحبت انتها اسنوا

ماشین لباسشویی، یکی‌از اساسی‌ترین وسایل خانه میباشد. این وسیله روزمره یا این که یک‌سری روز یک‌توشه گزینه به کار گیری قرار می گیرد براین اساس نیاز به حفظ دایم داراست تا از هزینه‌ و اتلاف وقت برای تعمیرات خودداری گردد. جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی منجر ارتقاء کیفیت شستشو، ارتقاء سرعت شستشو و همینطور ارتقا ارتفاع قدمت ماشین لباسشویی می گردد. به این ترتیب اعتنا بدین نکته، نوعی صرفه‌جویی در هزینه و مجال میباشد.

 


:: برچسب‌ها: نمايندگي لباسشويي اگنس در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed

برای   نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد  بعضا از ماشین آلات ، دمای آب مطابق با چرخه ای که شما گزینش میکنید از پیش رقم خورده میباشد. از جمله ، یک چرخه طبیعی به احتمال زیاد از آب گرم که 30 سکو سانتیگراد یا این که 40 سکو سانتیگراد میباشد (85 جايگاه فارنهایت تا 75 مرتبه فارنهایت) استعمال می نماید.

استعمال از قابل انعطاف کننده
ماشینهای لباسشویی معمولاً دارنده کشوهایی جهت پخش ماده های شوینده می باشند و محیط مستقل‌ای برای قرار دادن قابل انعطاف کننده یا این که آبژاور پارچه دارا‌هستند. دستگاه شما مواد شستشو را در لحظه مطلوب برای توزیع می نماید.
ماشین های لباسشویی با بارگیری بالا نیاز دارا‌هستند که پیش از آغاز چرخه ، ماده های شوینده را به صدق در طبل بریزید. بهتر میباشد مواد شستشو خویش را پیش از بارگیری خرقه خویش اضافه فرمائید تا غلظت بالای ماده های شوینده سبب لک شدن جامه شما نشود. و در برخی مورد ها ، بهتر میباشد شیر آب را پر‌نور نمائید تا ماده های شوینده پیش از اینکه جامه خویش را بارگیری فرمائید ، حل خواهد شد.
واحد سنجش ماده شوینده ما یحتاج با اعتنا به نوع ماده های شوینده و نوع شستشو متعدد میباشد ، به این ترتیب نصیب پشتی از ماده شوینده را محاسبه نمایید و همینطور به‌دنبال هر برچسب در ماشین لباسشویی خویش باشید تا دریابید که چقدر از آن به کارگیری نمائید.


تنها خرقه های خویش را در آن ریخته ، البته مراقب باشید که خرقه های خویش را بیشتراز حد نپوشانید. برای انتقال و پاک کردن جامه ها به فضایی کافی نیاز دارید. بعضا از ماشین آلات حتی ممکن میباشد مورد هایی را نماد دهند که وزن خرقه شما معدود ، میانگین یا این که سنگین میباشد. این مورد واحد سنجش آب داخل چرخه شستشو را با دقت به وسعت توشه تهیه می نماید.
دستگاه خویش را پر‌نور نمایید. حال مجموع کاری که می بایست ایفا دهید ضربه زدن به دکمه میباشد و دستگاه شما برای شست و شو فراهم میباشد! البته به حافظه داشته باشید که در را ببندید!



:: برچسب‌ها: نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed

 

 

تمیز کاری لاستیک ماشین لباسشویی

 

 

 

نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد  اکنون با یکدست‌ی کم آب که پرز نداشته باشد، لاستیک را به طور کاملً تمیز نمائید. در‌حالتی که لکه‌ها و آلودگی‌ها هنوز روی لاستیک قابل مشاهده میباشند و منزه نشده‌اند، مجدداً از محلول روی آن ها اسپری نمائید و اذن دهید دقایقی بماند. بعد آن را تمیز کرده و سطح را با یکدست‌ی کم آب پاک نمایید.

 

5- تحت عنوان نهایی گام، یه خرده آب روی لاستیک ماشین لباسشویی اسپری کرده و آن را با پارچه‌ای پاک، تمیز نمائید. می توانید از یک دست‌ی مرطوب هم استعمال نمائید. مطمئن گردید که آحاد سطح را با آب پاک کرده‌اید.

 

 

 

روش تمیزکاری لاستیک درب ماشین لباسشویی یک سری نکته‌ی اساسی درمورد نظافت کردن لاستیک ماشین لباسشویی

• در حالتی‌که بوی نامطبوع ماشین لباسشویی شما آزاردهنده و شدید میباشد، میتوانید پاره ای جوش شیرین هم به محلول‌های بیان شده اضافه نمائید. رفع بوی بد ماشین لباسشویی با جوش شیرین، یک کدام از سهل‌ترین و در عین حالا موثرترین طرز‌های پیش روی شماست. به علاوه میتوانید پیش از پر‌نور‌کردن ماشین خالی با محلول، یک فنجان جوش شیرین روی لاستیک آن بریزید.

 

• کارایی فرمائید دست کم هر سه ماه یک توشه، این مراحل نظافت کردن را تکرار فرمائید. در حالتی که جامه‌های خردسالان را با این دستگاه می‌شویید، هر ماه تطهیر را جاری ساختن دهید.

 

• به کارگیری‌ی بی‌منش از وایتکس برای شستن ماشین لباسشویی، منجر می گردد دستگاه شما و به خصوص لاستیک بدور درب آن، جراحت ببیند. برای حل این نقص‌ دو راهکار دارید. اولی طریق این میباشد که هر توشه بعداز استعمال از ماشین لباسشویی، آن را کم آب فرمائید تا وجود رطوبت سبب رویش میکروب‌ها نشود.

 

این ترفند را به‌دنبال، تماما توضیح داده‌ایم. روش دوم این میباشد که بیشتر از سرکه برای پاک کردن لاستیک ماشین لباسشویی خویش استعمال فرمایید و صرفا هر 6 ماه یا این که 1‌سال یکبارسفیدکننده بریزید.

 

 

 

شیوه تمیزکردن لاستیک ماشین لباسشویی

 

 

 

• بعضا پودرهای شوینده، مایع‌های لباسشویی و قابل انعطاف‌کننده‌ها، بیشتر از سایر باعث به جرم‌به دست آوردن لاستیک ماشین لباسشویی میشوند. درصورتی که جرم‌به چنگ آوردن ماشین لباسشویی برایتان یک اختلال مداوم میباشد، مسلماً تغییر دادن مارک شوینده‌های خویش را آزمون نمائید.

 

• استعمال از قرص‌ و پودرهای جرم‌گیر نیز میتواند برای نظافت کردن لاستیک ماشین لباسشویی به شما یاری دهد. البته می بایست دقت نمایید که به کارگیری‌ی بیش تر از حد از اینگونه محصولاتی به دستگاه صدمه میزند.

 

• در‌حالتی که ماشین لباسشویی شما مشکلی داشته باشد و شست‌وشو و تخلیه را به نیکی اجرا ندهد، ممکن میباشد شاهد صورت‌گیری جرم و تجمع باکتری روی لاستیک آن باشید (مسلما نوشته‌علمی عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی را مطالعه فرمایید). بوی فاضلاب ماشین لباسشویی هم می تواند به جهت فساد‌های احتمالی باشد. کارشناسان ما در قسمت تعمیر ماشین لباسشویی، می توانند برای رفع خلل به شما امداد نمایند.

 

 

 

پاک کردن لاستیک لباسشویی با دستکش پرهیز از کثیف شدن لاستیک ماشین لباسشویی

 

 

فراموش نکنید که مدام پیشگیری بهتر از معالجه میباشد! با این‌که درحال حاضر حافظه گرفته‌ایم به‌سادگی لاستیک ماشین لباسشویی را منزه کنیم، هوشمندانه‌خیس این میباشد که اذن ندهیم به هیچ وجهً آلوده و کثیف گردد. بدین خواسته، قدم‌های پایین را بعد از هر توشه به کارگیری از دستگاه، دنبال فرمایید:

 

فورا بعد از اتمام فعالیت دستگاه، جامه‌های تر را بیرون فرمایید.

با یکدست‌ی پاک، باطن ماشین و لاستیک آن را کم آب فرمائید.

درب ماشین لباسشویی را مقداری گشوده بگذارید تا هوا جریان داشته باشد.

 


:: برچسب‌ها: نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed

 

یادگرفتن پاک کردن ماشین لباسشویی

۱- ماشین لباسشویی را  نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد  روی دمای بالا اعمال نمایید تا کل باقی‌مانده ماده شوینده شسته شوند.

 

۲- برای از دربین بردن بوی ماشین لباسشویی، دمای آب را روی ۴۰ سکو قرار دهید.

 

۳- جاپودری را در آورده و در یک پیاله یا این که سینک تر فرمائید. در شرایطی که دیدید آلودگی وجود دارااست می‌توانید مقدار پاره ای سیفد کننده را به آب گرم اضافه کنید.

 

۴- دستگاه و درب را با پارچه ای که با آب داغ ترکیب شد‌ه‌است خالی فرمائید. برای برداشتن آحاد کثیفی ها بایستی درب ماشین لباسشویی را بی نقص گشوده نمائید. در‌صورتی‌که که خودتان تخصص در تعمیر ماشین لباسشویی ندارید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

۵- باطن جاپودری و کشو را به طور بدون نقص منزه فرمایید. پیش از قراردادن جاپودری باطن ماشین لباسشویی می توانید از یک مسواک برای نظافت کردن استعمال فرمایید.

 

درمورد ماشین لباسشویی بیشتر بدانید

 

فراگیری استعمال درست از ماشین لباسشویی

 

چطور لاستیک ماشین لباسشویی را منزه کنیم

۱- مانند وقتی که ماشین لباسشویی خالی میباشد، دستگاه را با یک نرم‌افزار داغ ایفا فرمایید تا کل مانده ماده های شوینده منزه گردد.

 

۲- اذن دهید اپ ماشین لباسشویی به زمان یک ساعت و سی دقیقه فعالیت نماید تا مجموع بوها از میان بروند.

 

۳- هنگامی که اپلیکیشن به پایان رسید دستگاه را سکوت فرمایید.

 

۴- با استعمال از یکدست گرم و مرطوب قسمت های بیرونی ماشنی لباسشویی و کناره ها را منزه فرمایید.

 

همینطور در شرایطی که از ماشین لباسشویی کل خودکار به کار گیری می‌کنید، به کار گیری از یک شونیده مطلوب بسیار ضرروی و اساسی میباشد.

 

ماده های شوینده دستی که در یک ماشین لباسشویی بی نقص اتومات قادر است بیشتر انباشه گردیده و پاک کردن آن را مشقت بار کند. همینطور قادر است ارتفاع قدمت ماشین لباسشویی را پایین تاثیر قرار دهد.

 

توصیه می کنیم از یک شوینده مطلوب با ساختار لباسشویی خویش به کارگیری نمائید تا از جرم به دست آوردن در امان بمانید. همینطور بهتر میباشد از جرمگیر های ماشین لباسشویی استعمال فرمایید. طبق ارزیابی های مجموعه فنی مهندسی دسته ما سفارش می‌کنیم هر شش ماه یک توشه مبادرت به جرمگیری اصولی و تخصصی کنید.

 


:: برچسب‌ها: نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()